Mystica
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Her finner du mulig den informasjonen du søker:
 

PAKKE UTLEVERT DIN POSTKASSE - men pakken ligger ikke i postkassen

Alle pakker som er for store for postkassen, vil bli levert "Post i Butikk". Kunden vil allikevel noen ganger få beskjed om at «pakken er utlevert i din postkasse» pr. SMS eller E-mail. Postmannen tar de som er for store, med seg til Post i Butikk og du skal få en hentelapp fra dem.
Av erfaring vet vi også at mange steder får man bare «purring» på å hente pakken i Post i Butikk.
 

NÅR DIN ORDRE BLIR DELT OPP I 2 ORDRER

Vit at ved din ordre, vil Klarna/Vipps/Paypal/Visa først«reservere» ordresummen. Slik at vi kan justere ned beløpet hvis vi f.eks ikke kan levere alt på din ordre.

Her er hva som skjer hvis vi må dele opp ordren i 2 ordrer:
Klarna m.m. «arresterer» summen for den din ordre, vi aktiviserer den første ordren og får pengene for de varene som vi sender. Klarna m.m. holder summen for restordren fortsatt i «arrest» og når vi sender det til slutt, aktiviserer vi summen for restordren og da «frigir» Klarna summen og overfører den til oss.

Hvis vi ikke kan levere de siste varene og vi må kansellere, vil Klarna m.m. «frigi» denne summen og returnere den til deg.(eller redusere din totalgjeld hos dem) 
 

NÅR VI HAR "NULLET" EN VARE PÅ ORDREN DIN

Da er vi utsolgt og når vi nuller en varelinje, justeres summen automatisk hos Klarna m.m. tilsvarende. 
Ikke alle kunder ser det, da opprinnelige trekksum sum justeres ned i mange tilfeller. 


PAKKE I RETUR

Vi får endel pakker i retur da oftest Posten ikke kjenner til mottakers nye adresse eller at kundens Postkasse ikke er merket med fullt navn og adresse.

Det er nå blitt avsenders ansvar og påse at mottaker har sin adresse registrert hos Posten.
Mange tror det holder med å registrere ny adresse hos Folkeregisteret/Altinn.no, men det gjør det ikke.
Man må også registrere seg hos på Posten sin hjemmeside.
 

ER VÅRE STENER&KRYSTALLER EKTE?

Det er et spørsmål vi får ofte.. Vi kan ikke bruke dyre tester for å sjekke enhver stein, da hadde prisene mangedoblet seg, men vi gjør alt i vår makt for å hindre falske steiner. Vi kjøper av store og markedsledende leverandører som absolutt ikke ønsker å selge falske steiner. De selger også til gullsmeder, museer m.m. Og vi har opparbeidet oss stor erfaring og foretar enkle tester hvis vi får inn et parti som avviker fra normalen.

NB: Stener som f.eks Opalitt, Aurakrystaller, Turkis Hovelitt er menneskeskapte/endret sin form og da står det informert om under hver enkelt stein.

KJØPE DIREKTE?

Hvis du/dere ønsker å se varen fysisk før /du dere kjøper, ta kontakt med oss på e-mail. Vi tar i mot kunder 1 dag pr.måned og varer kan da kjøpes direkte fra lager. Vi har Vipps el. VISA-terminal.

Vi må dessverre prioritere våre bestillinger fra dere kunder og ved å samle besøk til 1 dag pr.måned, får vi optimalisert ordrer og fysiske besøk.

Kunder som abonnerer på vårt nyhetsbrev, får beskjed om hvilken dag pr.måned vi holder åpent for kunder.
Vår adresse: Nedre Eikervei 37 A - 3045 DRAMMEN
(Vis a vis City Self Storage Inngang 1 og 2 . Vi har sideinngangen ved bussholdeplassen)
 

FAKTURA

Vi kan utstede faktura til kommuner, statlige institusjoner og større privatfirmaer.
Ordren sendes da til oss på e-mail. Husk fakturaadresse og event. ref.mottaksnummer. Husk å påføre riktig
kontaktperson og leveringsadresse.

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke