Mystica
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kontakt oss

Saga Marketing AS, Pb.9092 Konnerud, 3006 DRAMMEN, 98895449

Kjøpe direkte?

Hvis du/dere ønsker å se varen fysisk før /du dere kjøper, ta kontakt med oss på e-mail. Vi tar i mot kunder 1 dag pr.måned og varer kan da kjøpes direkte fra lager. Vi har Vipps el. VISA-terminal.
Vi må dessverre prioritere våre bestillinger fra dere kunder og ved å samle besøk til 1 dag pr.måned, får vi optimalisert ordrer og fysiske besøk.

Kunder som abonnerer på vårt nyhetsbrev, får beskjed om hvilken dag pr.måned vi holder åpent for kunder.
Vår adresse: Nedre Eikervei 37 A - 3045 DRAMMEN

FAKTURA?
Vi kan utstede faktura til kommuner, statlige institusjoner og større privatfirmaer.
Ordren sendes da til oss på e-mail. Husk fakturaadresse og event. ref.mottaksnummer. Husk å påføre riktig
kontaktperson og leveringsadresse.

KONTAKT OSS
Pågangen er stor, så vi foretrekker e-mail eller SMS på 98895449. Da svarer vi kjapt.
Hvis telefon må man forvente at vi ringer dere opp i igjen. Telefontid er mellom 0900-1400 hver dag.
SMS og E-mail besvares ofte utover tiden 0900-1400

HVORFOR KOMMER IKKE MIN ORDRE?
Står den fortsatt ubehandlet etter 48 timer? Og du har ikke fått beskjed? Vi har høyst trolig jobbet med ordren, men ikke fått aktivisert den. Send oss e-mail på post@mystica.no

Din ordre er sendt: Husk at Posten ikke kjører alle dager lengre og selv om de informerer om normalt 2-3 dager leveransetid, opplever vi dessverre at det ikke alltid stemmer. Mellom Postens terminal og Post i Butikk/din postkasse, kan det gå 1-4 dager.
Vi har ingen mulighet til å finne ut hvor pakken er mellom Postens terminal og Post i Butikk.
Er det feil med sendingen. vil det etterhvert kommer informasjon om det og pakken blir sendt tilbake til oss.
Vi tar da kontakt med kunden om det. Vi opplever oftest, ved feilsendinger, at kunden ikke har merket sin postkasse med fullt navn og gateadresse eller at kunden ikke har registrert sin nye adresse hos Posten. (Posten bruker ikke Gule sider eller Altinn) Meld adresseforandring her: https://www.posten.no/adressetjenester/adresseendring

Når du som kunde har fått e-mail om at ordren er "sendt/behandlet", har vi gjort pakken ferdig for Posten.
Vi er da avhengig av 3.part, Posten, at varen kommer raskt frem til deg som kunde.
Blir pakken tapt eller borte, vil vi ettersende ny vare.
Vi ber om at alle henvendelser vedrørende sporing på pakke o.l. sendes oss på e-mail post@mystica.no

Send oss en henvendelse


Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke